برنامه آموزشی بند یخچال

سرپرست برنامه : فاطمه محمدیان

نفرات شرکت کننده :

خانم ها :

ساناز سهیلی ، لیلا مشرف ، نیلوفر افشار ، نگین افشار ، شیما جمشیدی فرد ، مریم احمدی

آقایان :

امیر کیا ، پویا طوسی ، علی احمد پور ، باقرزاده

نوع برنامه :

آموزشی

هزینه برنامه :

1000 تومان بابت استهلاک وسایل

گزارش برنامه

نام گزارش نویس : ساناز سهیلی

در ساعت مقرر همراه با 6 نفر از اعضاء از میدان سربند ازمسیر قله شیر به سمت بند یخچال به راه افتادیم . در بین راه در کافه تهرانی جهت صرف صبحانه توقف کردیم و در ساعت 7:30 به طرف بند رفتیم.

در ساعت 8 به بند یخچال رسیدیم  وکار خود را با کارگاه زدن روی سنگ چکمه شروع کردیم ، بقیه اعضای گروه با هماهنگی سرپرست با کمی تاًخیر به جمع ما پیوستند . 3 نفر از اعضاء که آشنایی کمتری داشتیم با آموزش آقای کیافرود با ابزار را تمرین کردیم و در انتها نیز روی سنگ چکمه فرود آمدیم ، سایر اعضای گروه نیز تمرین حمل مجروح و فرود را روی سنگ چکمه تمرین کردند بعد از صرف ناهار با توجه به نامناسب بودن هوا و تصمیم سرپرست در ساعت 15 به سمت دربند به را افتادیم و در ساعت 18 برنامه در میدان سربند خاتمه یافت.

و کلام آخر ...

با تشکر و قدردانی از خانم جمشیدی و آقای کیا به خاطر همراهی صمیمانه شان در برنامه های آموزشی.